Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλιο για τα θέματα της Φυσικής από το συνάδελφο Θοδωρή Παπασγουρίδη



Νομίζω πως ό,τι γράφει ο Θοδωρής αφορά και τους φιλολόγους, ειδικά το φετινό θέμα παραγωγής λόγου και τα συνολικά κριτήρια επιλογής θεμάτων. Κρύβονται σκοπιμότητες που πρέπει να αποκαλυφθούν.


"Προφανώς εγώ είμαι ένας κακός καθηγητής, γιατί δε θεώρησα αναγκαίο να κάνω στους μαθητές μου κάτι ανάλογο με το Δ2 και κατ' επέκταση με τα Δ3 και Δ4.
Είμαι ένας κακός καθηγητής γιατί προτίμησα στις 70 ώρες που είχα τη δυνατότητα να κάνω μάθημα όλη τη χρονιά, για να προετοιμάσω μαθητές ξεκινώντας από το μηδέν, να αναφερθώ σε θεμελιωδέστερες έννοιες...
Είμαι ένας κακός καθηγητής γιατί στη Β Λυκείου κάνω θερμοδυναμική και επαγωγή και δεν κάνω ταλαντώσεις, ώστε να ξεκινάω το στερεό από τον Οκτώβρη
Είμαι ένας κακός καθηγητής γιατί δε θεωρώ ότι τα βασικά τα έχουν μάθει αλλού και εγώ κάνω ότι μου δίνει κύρος και πρεστίζ...
Είμαι ένας κακός καθηγητής γιατί θεώρησα ότι πουθενά στο σχολικό δεν αναφέρει υπολογισμό ροπής αδράνειας στερεού, πέρα από τη χρήση του Steiner, άρα πίστεψα ότι δε χρειάζεται να φορτώσω περισσότερο τους ήδη φορτωμένους μαθητές.
Ο Μανώλης Λαμπράκης έκανε μια εξαιρετική ανάρτηση γιατί είχε τη διάθεση και το μεράκι.
Επειδή όμως είναι και δάσκαλος δε πιστεύω ότι θα είχε την απαίτηση από μαθητές του να αντιμετωπίσουν σε εξετάσεις κάτι ανάλογο. Έτσι τουλάχιστον πιστεύω...
Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τα δύσκολα θέματα.....
Νιώθω ντροπή όμως για θέματα "που κτυπάνε κάτω από τη μέση". Το σημερινό Δ το θεωρώ κάτι τέτοιο
Από εμένα, ένα κακό δάσκαλο, συγχαρητήρια σε εσάς που προβλέψατε και
προετοιμάσατε τους μαθητές σας... Είστε πολύ πετυχημένοι...
ΥΓ1: Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφει ο Βασίλης Δουκατζης
ΥΓ2: Συνάδελφος που εξετάζαμε μαζί, μου είπε:
        "Σήμερα έδινε η κόρη μου. Έχουμε δουλέψει πάρα πολλά θέματα, σαν το Δ όχι

         Τι θα πω στην κόρη μου, τζάμπα 1 1/2 χρόνο ψόφησες;;;;"
ΥΓ3: Συγχαρητήρια στο λύτη της επιτροπής που έλυσε τα θέματα εύκολα και γρήγορα ώστε να τα εγκρίνει για μαθητές Λυκείου, που έχουν προετοιμαστεί στο στερεό, για 3 μήνες το πολύ...
Εγώ, ένας κακός καθηγητής, χρειάστηκα 1 1/2 ώρα και για το Δ3 αμφέβαλα μέχρι να επιβεβαιώσω τη λύση.
ΥΓ4: Το πόσο καλοί  καθηγητές ήταν στην επιτροπή,  φάνηκε από το γεγονός, ότι στις ενδεικτικές λύσεις, το ημφ συμβολίζεται sinφ
       Γεια σας πετυχημένοι συνάδελφοι...
       Δε θα επανέλθω γιατί μπορεί να μη συνεχίσω να έχω αυτοσυγκράτηση..."

(http://ylikonet.gr/forum/topics/2013-1?groupUrl=pdf&xg_source=activity&groupId=3647795%3AGroup%3A8609&id=3647795%3ATopic%3A166905&page=6#comments)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο συνάδελφε Παπασγουριδη. Η προσαρμογή των θεμάτων στο επιπεδο της φροντιστηριακής προγύμνασης είναι θέμα οικονομικό, παιδαγωγικό και ήθικό και αφορά όλους:αθηγητές και γονείς.
Ήθελα να σε συγχαρώ από το Υλικονετ αλλά δεν έχω πρόσβαση. Ευτυχώς που ανήρτησε το σχόλιό σου ο καλός συνάδελφος και οικοδεσπότης μας.
Π.Ν.Τσουκαλάς