Η διδασκαλία της λογοτεχνίας και η σύγχρονη τεχνολογία:
η υπέρβαση του διδακτικού συντηρητισμού και η τόλμη της πρωτοπορίας
η υπέρβαση του διδακτικού συντηρητισμού και η τόλμη της πρωτοπορίας
του Νικήτα Παρίση (πηγή: ΦΙΛΟΓΝΩΣΙΑ)
Πριν από τριάντα τόσο χρόνια, όσοι διδάσκαμε λογοτεχνία – ομολογώ με
πολλή περίσκεψη και πληθωρικό δισταγμό – νιώθαμε σχεδόν μετέωροι. Θέλω
να πω ότι ως διδάσκοντες δεν είχαμε πού να ακουμπήσουμε και πού να
στηριχτούμε. Νιώθαμε βιβλιογραφικά σχεδόν άοπλοι, εσωτερικά γυμνοί και
ανοχύρωτοι. Τα μόνα αξιόπιστα βοηθήματα που μας έδιναν μια διδακτική
ανάσα και άνεση, ήταν τα βιβλία του Γ. Θέμελη και του Κ. Κουλουφάκου.
Η συνέχεια, εδώ